بازسازی نمای ساختمان
نوامبر 10, 2018
گچ کاری ساختمان
مارس 4, 2019

طراحی نمای داخلی ساختمان

ابزار پیش ساخته

طراحی نمای داخلی ساختمان :

انسان همواره به دنبال زیبایی و تنوع محیط پیرامون خود است . همه ما به دنبال زیباسازی محیط اطراف خود برای لذت بردن بیشتر از زندگی و احساس رضایت مندی هستیم . احساس رضایت از محل سکونت و زندگی ما اصلی ترین و مهم ترین خواسته هر فرد می تواند باشد .

محیط منزل می بایست شرایط ایجاد آرامش و رفاه و شادی را برای هر فردی فراهم آورد . زیرا هر فرد بیشترین زمان سپری شدن وقت خود را در منزل می گذراند ، پس با توجه به دغدغه های بیرون منزل و ناهنجاریهای شهری و تنش های عصبی در بیرون از منزل ناخودآگاه انسان را به جستجوی محلی امن و آرام بخش می کشاند . حال شما می توانید این آرامش را به راحتی در منزل خود و جهت آسایش خود و خانواده فراهم آورید . دکوراسیون زیبا در داخل منزل اعم از کابینت و کمد ، سقف کاذب ، دیوار کاذب ، کفپوش ، کمد دیواری و… در داخل منزل تنها بخشی از محیط پیرامون منزل شما است که میتوانید با تغییراتی در آن از حداقل نیازهای روحی و روانی در جهت بالا بردن شادی و نشاط و آرامش از آنها بهره بگیرید .

اخیرا نمای رومی در بین سلیقه مردم از جایگاه خاصی برخوردار است و حتی این نمای رومی به داخل ساختمان ها هم رسوخ و ورود پیداکرده است بطوری که از ستونهای داخل منزل و تزئینات اطراف پنجره ها و درب ها تا سقف ها و قرنیزها همگی می توان از نمای رومی استفاده نمود . نما رومی ساختمان بیشتر سلیقه کسانی است که علاقه به تجمل داشته و با کاربرد این نما شکوه و عظمت بنا را به رخ بیننده می کشند . استفاده از این نما در ساختمان های ویلای ، ساختمان های آپارتمانی دوطبقه و سه طبقه بسیار به چشم می خورد .

یکی دیگر از مصالحی که در سالهای اخیر در کنار سایر سبک های معماری نظیر سنتی ، کلاسیک و نما رومی بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است و برای طرفداران سبک های مینیمال و ساده گزینه بسیار مناسبی هم برای نمای بیرونی و هم برای نمای داخلی و دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد بتن اکسپوز می باشد . این متریال به دلیل رنگ خاکستری خنثی و سطح صاف و صیقلی که دارد جذابیت و زیبایی خاصی به فضای داخلی ساختمان می دهد . استفاده از تایل های بتنی با مقاومت و استحکام بالا به عنوان دیوارپوش هم در حیاط و هم دیوارهای داخلی بسیار کاربردی می باشد . همچنین کف پوش های بتنی برای حیاط ویلاها و کف خانه ها نیز بسیار رایج شده است . برای محوطه دور استخرها به خاطر عایق رطوبتی بالایی که است نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

ابزار پلی یورتان و پانل های جی آر سی ، گچبری پیش ساخته نیز از جمله مصالح نوینی هستند که به علت سبکی و مقرون به صرفه بودن در کنار استحکام بالایی که دارند در ساخت و ساز شهری بسیار متداول شده و از محبوبیت خاصی برخوردار شده اند . با استفاده از این ابزار در پوشش های داخلی ساختمانهای اداری ، مسکونی ، فروشگاهی ، تجاری ، تفریحی و … می توانید از لذت بصری و زیبایی خیره کننده آن بهره مند شوید . موارد استفاده از کفپوش لمینیت نیز در ساختمانهای مسکونی ، تجاری و اداری می باشد که با انتخاب رنگ بندی و طراحی زیبایی چشمگیری به فضا می دهد .

پس شما به راحتی می توانید با تغییراتی در محیط سکونت و کار خود آن را متحول کنید و حتی با یک نورپردازی زیبا جلوه آن را دو چندان نمایید . انجام نورپردازی های زیبا در نشان دادن جزئیات و طرح های ایجاد شده با ابزار پلی یورتان و جی اف ار سی چه در سبک های کلاسیک و رومی چه در سبک های مدرن و مینیمال بسیار تاثیر گذار است .

نیاز هر بازسازی و تغییر برای سکونت نقاشی آن محل است . نقاشی ساختمان از اهمیت خاصی برخوردار است ولی اغلب در حال حاضر با توجه به تنوع کاغذهای دیواری به این مهم توجه زیادی نمی شود . درحال حاضر اغلب منازل اتاق کودک را با یک نوع طرح و رنگ کاغذ دیواری تزئین می نمایند و اتاق خواب را با نوعی دیگر و سالن پذیرایی نیز به همین صورت تزئین می شود حتی در محیط کار نیز دفتر مدیریت با سالن انتظار تفاوت دارد .


شما می توانید جهت خرید و استعلام قیمت انواع ابزار پیش ساخته نوین مانند جی آر سی و ابزار پلی یورتان ، پانل ها و تایل های پیش ساخته بتن اکسپوز با شرکت فرسان کو تماس بگیرید و ضمن اخذ مشاوره نسبت به بررسی ابهامات و سوال های خود در خصوص اجرای تولیدات ما کاملا آگاه و مطلع گردید .


بیشتر بخوانید :

Comments are closed.