ستون نمای رومی
مزایا و معایب نمای رومی
می 23, 2021
جی اف ار سی | نمای GFRC یا جی آر سی چیست؟ قیمت بتن gfrc
ژوئن 26, 2021

ابزار پلی یورتان گروه تولیدی فرسان کو با قیمت عالی

ابزار پلی یورتان

ابزار پلی یورتان

ابزار پلی یورتان چیست؟

ابزار پلی یورتان در سراسر دنیا از اروپا تا آمریکا جزء پرکاربردترین محصولات معماری است که امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای گچبری های سنتی شده است . از اهمیت بالای این محصول می توان استفاده از این محصول را در هتل های 5 ستاره لوکس دنیا نام برد که نشان می دهد زیبایی ، ظرافت ، مقاومت و به صرفه بودن ابزارپلی یورتان در هر بنا و سازه ای اعم از ساختمان های تجاری ، ساختمان های مسکونی ، ساختمان های اداری ، هتل ها ، رستوران ها و ... نمایانگر جایگاه خاص این محصول در صنعت ساختمان است.

مجموعه فرسان کو تولید کننده ابزار پلی یورتان دیوار و سقف و عاملیت فروش انواع ابزار قاب بندی پلی یورتان با سال ها تجربه آماده پذیرش پروژه های شما در طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان طراحی و اجرای نمای رومی و همچنین بازسازی با استفاده از محصولات خاص جی آر سی و پخش ابزارپلی اورتان بنا به سلیقه شما در سراسر کشور می باشد . همواره شعار مجموعه فرسان کو استفاده از ابزارپلی یورتان با کیفیت و با هزینه مناسب و به صرفه برای معماران و مهندسین باتجربه می باشد . فعالیت مجموعه فرسان کو تنها معرفی کالا و فروش محصولات نیست . این مجموعه گام به گام با شما مشتریان عزیز از ابتدای تولید تا انتهای فعالیت و نصب و بهره برداری و حتی خدمات پس از فروش در هنگام بهره برداری از محصولات خود می باشد . جهت مشاوره ، خرید اینترنتی و استعلام قیمت ابزار پلی یورتان در سال 1402 با شماره های ۰۹۱۲۱۲۶۴۴۵۴ و ۰۹۱۲۴۵۸۷۶۶۹ تماس بگیرید .

قیمت ابزار پلی یورتان

به طور کلی ابزار قاب بندی پلی یورتان در سبک های کلاسیک و نما رومی ، که دکوراسیون مجلل و سلطنتی را طلب می کند کاربرد دارد . بنابراین اجرای گچبری قدر مسلم از لحاظ اقتصادی ارزان نخواهد بود اما قیمت گچبری پیش ساخته پلی اورتان نسبت به ابزار گچ بری دستی و سنتی قطعا مقرون به صرفه تر و هزینه پایین تری را شامل می شود . مضاف بر اینکه سرعت کار نیز در حالت گچبری سنتی و دستی بسیار کند و پایین بود . نوع قالب و نحوه قالب سازی ، نوع ابزار به کار رفته ، پیچیدگی های طرح و نقشه همگی در قیمت اجرای پروژه با ابزار پلی اورتان موثر خواهد بود . شما می توانید جهت استعلام قیمت گچبری پیش ساخته پلی یورتان و خرید ابزار پلی یورتان با توجه به ابعاد و چگونگی نصب آن با مجموعه تولیدی فرسان کو تماس بگیرید . تماس با ما


مزایای استفاده از ابزار پلی یورتان:

پس از صنعتی شدن ساختمان سازی در دنیا تعدادی از تولید کنندگان به جای ساخت قطعات دکوراتیو پیش ساخته گچی به سمت ساخت گچ بری های پیش ساخته با جنس پلی یورتان رفتند که بعلت خواص این پلیمر استقبال چشمگیری از آن بعمل آمد .

  • پلی‌یورتان انعطاف‌پذیری بالایی دارد و فرم پذیر بودن این ابزار این امکان را می‌دهد تا در مواجهه با ضربه‌ها و فشارهای بالا، انرژی ضربه را جذب کند و از تلفات جانبی جلوگیری کند.
  • کند سوز بودن پلی یورتان که به آن ویژگی خود خاموش شوندگی نیز می گویند از جمله مزایای این ابزار مدرن می باشد.
  • مقاومت این ابزار در برابر رطوبت ، سرما و گرما ، فشار و پوسیدگی ، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی و ضربه از خصوصیت های بارز ابزارپلی یورتان است .
  • یکی از خصوصیاتی که باعث پرطرفدار شدن ابزار پلی یورتان شده است ، خاصیت رنگ پذیر بودن آن می باشد که متناسب با سلیقه مشتری انواع متنوعی از رنگ ها ، پتینه ها و ورق های طلا طیف وسیعی از انتخاب های این ابزار می باشد .
  • وزن کم و سبک بودن و سرعت بالای اجرای آن و همچنین اقتصادی بودن آن سبب شده که استقبال بالایی در صنعت ساختمان سازی و معماری از گچبری پلی یورتان صورت پذیرد . معماران داخلی ساختمان در سازه های لوکس از ابزار پیش ساخته پلی یورتان استفاده و بهره زیادی می برند .
  • طراحی و بازسازی لوکس ساختمان ، تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع ، بدون دردسر و نیاز به بنایی و گچ بری های سنتی
  • از این ابزار در صنایع دیگر نیز می توان بهره برداری کرد . بعنوان مثال در دیوار پوش های لوکس و برجسته ، پوشش های برجسته و تزیینات دکوراتیو از جمله موارد مورد بهره برداری این محصول است.
  • عدم ایجاد ترک و ریختگی پس از پایان کار نیز یکی دیگر از مزیت های این ابزارهای قاب بندی دیوار و سقف می باشد .
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی ، ضربه و حشرات

ابزار پلی یورتان پیش ساخته

به طور اجمالی ابزارهای پیش ساخته داخلی شامل :

1) گلویی های ساده

2) نور مخفی ها

3) استفاده در پیشانی سقفهای کاذب و کناف

4) دور لوسترهای کوچک و بزرگ

5) گنبدهای ساده و طرح دار

می باشد .


محصولات ابزارپلی یورتان گروه تولیدی فرسان کو :

پلی‌یورتان یک ماده مناسب برای ساخت قطعات پیش‌ساخته برای گچبری داخل ساختمان است . از آنجا که ساختمان سازی و سبک های رومی در حال رونق هستند، نیاز به ساخت گچبری ها و طرح های سریع‌تر احساس می‌شود . استفاده از پلی‌یورتان برای ساخت قطعات گچبری ، علاوه بر سرعت بیشتر در تولید ، دارای ویژگی‌هایی نظیر سبکی ، مقاومت در برابر رطوبت و خش‌های سطحی است. همچنین ، قطعات پلی‌یورتان می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف به راحتی پوشش داده شوند و طرح‌های مختلف و متنوعی خلق کنند .

  • ابزار نور مخفی پلی یورتان : گچی بری پیش ساخته پلی یورتان برای نصب روی لبه نور مخفی کناف از جنس گچ پلیمری و دارای الیاف جهت استفاده برای سقف و دیوار ساختمان های تجاری ، اداری و مسکونی .
  • ابزار سرستون داخلی : سرستون بالاترین قسمت ستون است از جنس گچ پلیمری GFRC ، ضد آب دارای الیاف و نصب آسان و بدون نیاز به زیر سازی می باشد برای افزایش استحکام و همچنین برای افزایش زیبایی و دیزاین در طرح های رومی و اسلیمی استفاده می شوند.
  • ابزار پاستون داخلی : گچ پلیمری ، دارای الیاف مناسب برای داخل ساختمان ، نصب آسان ، نیاز به زیرسازی ندارند. جهت استفاده برای نماهای رومی و کلاسیک
  • ابزار بدنه ستون داخلی : به دلیل سبک بودن نوع بتن GFRC و توخالی بودن آن ها ، وزن ستون ها ، سنگین نمی شود .
  • ابزار گل سقفی: ابزار پلی یورتان سقف شامل گل سقفی پیش ساخته یا قاب های لوستر شامل انواع قاب لوستر زینتی ، قاب لوستر پلی یورتان ، قاب لوستر دایره ای طرح برجسته ، قاب لوستر ستاره ای ، قاب لوستر مربعی ، قاب لوستر حاشیه دار ، قاب لوستر طرحدار دایره ای و گنبدی ... می باشد.
  • ابزار کربل : ابزار کربل یا چدنی خور شامل انواع گوشه ای و گوشه ای طرح دار ، ابزار کربل ستونی ، ابزار کربل پلی یورتان ، ابزار کربل فرشته ، ابزار کربل نمای دور و ...
  • انواع ابزار شمایل : ابزار شمایل پلی یورتان برجسته ، ابزار شمایل پلی یورتان زینتی ، ابزار شمایل طرحدار گل آویز ، ابزار شمایل طرحدار سقف ، شمایل گلدار هلال و ...
  • ابزار گلويی ساده و گلويی طرح دار : در سایزها و طرح های مختلف. ابزار گلویی پلی یورتان نقش دار ، ابزار گلویی چندلایه مشبکی ، ابزار گلویی زینتی گلدار ، ابزار گلویی طرح برجسته ، ابزار گلویی دولایه کم عرض و چند لایه ، ابزار گلویی راه راه ساده ، ابزار گلویی مدور ، ابزار گلویی نما برجسته ، ابزار گلویی پلی یورتان پاپیونی و ...
  • پنل برجسته دکوراتیو پلی یورتان : یکی دیگر از موارد استفاده ابزارپلی یورتان ، در تولید دیوارهای سه بعدی می باشد که امروزه برای کسانی که طالب سبک های خاص و مینیمال دکوراسیون هستند جای خود را باز کرده است .

کاربردهای ابزار پلی یورتان :

ابزارپلی یورتان یا همان ابزار پلی اورتان در سال 1937برای اولین بار در کشور آلمان کشف شد . گچبری پیش پلی یورتان دارای اشکال مختلف می باشد . فوم ، فیلم ، الاستومرها ، پودرها و مایعات و امولسیون ها نمونه هایی از این محصول است که کاربرد آن در پوشش های داخل ساختمان ها می باشد.

با انواع متنوع ابزار پیش ساخته پلی اورتان که شامل ابزارهای گلویی ساده و طرحدار ، کنج ، ابزار نور مخفی و سیستم های هالوژنی ، دور چهارچوب در و پنجره ، پانل های قاب ، پانل ها پروفیل های دیواری کلاسیک و برجسته ، قرنیز ، دیوارکوب و طاقچه ، ابزار سقفی پلی یورتان ، تزئینات و چراغدان های دیواری و برکت ، ستون و سرستون پلی یورتان ، کتیبه و نرده ها ، نمای خارجی و ... می توان طرح ها و نقش های بسیار زیبا و چشم نوازی را در قسمت های داخلی و خارجی ساختمان ایجاد کرد .


آموزش تصویری نصب ابزارپلی یورتان بسیار سریع و راحت ، با هزینه ی کم :


نصب ابزار پلی یورتان

نصب ابزار پلی یورتان


نصب ابزار پلی اورتان با استفاده از چسب مخصوص پلی یورتان و دستگاه مخصوص میخ کوب انجام می گیرد . ابتدا محل نصب ابزار روی دیوار و سقف علامت گذاری و طراحی می شود . سپس با توجه به سایز و زوایای مورد نیاز ابزار طولی مانند ابزار گلویی و ابزار قاب سازی، قرنیز و بردر پلی یورتان به وسیله اره فارسی بر برقی با تیغه برش کاری مخصوص چوب و ام دی اف و یا بصورت دستی توسط ست اره پشت دار و شابلون برش دستی ژاپنی برشکاری می شود . در انتها پشت ابزار به وسیله چسب مخصوص اکریلیک آغشته شده و در محل مورد نظر روی دیوار یا سقف چسبانده می شود و از میخ بادی برقی برای ثبات بیشتر ابزار و همچنین حفظ ظرافت استفاده می گردد . پس از اتمام کار بتونه کاری درزها و همچنین رنگ مورد نیاز برای نتیجه ی نهایی مطلوب و چشم نواز انجام می گیرد . انواع چسب مخصوص پلی یورتان رنگ سفید موجود در بازار دارای دو سایز 300 میل و 600 میل هستند .

نکته ای که در هنگام خرید و نصب ابزار پلی یورتان باید به آن دقت کنید این است که این ابزارها خام بوده و باید قبل از رنگ آمیزی نصب شوند . اطلاعات بیشتر

نمونه پروژه های انجام شده در سال 1400 مجموعه فرسان کو


چنانچه علاقمند به معماری مدرن و مینیمالیست می باشید ، می توانید مقاله بتن اکسپوز ما را مطالعه و اطلاعات جامع و کاملی از این متریال و پروژه های انجام شده در سبک های مدرن را دریافت نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *