ساندویچ پانل طرحدار دکوراتیو

نمونه پروژه های انجام شده با پانل های طرحدار

لازم به ذکر است که پانل های طرحدار بسته به سلیقه ، هزینه مورد نظر جهت انجام پروژه و موقعیت جغرافیایی و بسیاری از موارد دیگر می تواند از یکی از متریال های جی اف ار سی ، گچ و یا بتن اکسپوز باشد.

چنانچه تمایل به اجرای پروژه های خود به سبک کلاسیک و یا نمای رومی با ابزار پیش ساخته را دارید می توانید تمامی اطلاعات مربوط به این سبک اعم از مزایا و معایب ، ویژگی ها و مصالح اولیه این نما ، مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط این مجموعه (عکس و فیلم) و... را در صفحه نمای رومی مطالعه نمایید .

پانل برجسته دکوراتیو

گروه تولیدی فرسان کو تولیدکننده انواع پانل های برجسته دکوراتیو در طرح ها و نقش های متنوع و کاربردی در دکوراسیون و طراحی داخلی همچنین نمای ساختمان های مسکونی ، ادارای و تجاری می باشد .

 

ساندویچ پانل دكوراتيو برجسته

 
 
 
 
 
 
 
 

پنل سه بعدی بتنی (دیوار پوش سه بعدی) :

پانل دکوراتیو برجسته قابل استفاده به عنوان دیوارپوش ، پارتیشن بندی فضا ، قابل استفاده در سقف می باشد . تلفیق این پانل های برجسته دکوراتیو که در طرح ها و نقش های بسیار متنوع ، طرح های اسلیمی ، نقوش برجسته و اشکال هندسی با نورپردازی و ایجاد سایه روشن های مناسب می تواند جلوه ای زیبا و چشم نواز برای محیط شما فراهم سازد .

دیوار پوش های سه بعدی ، نوع مدرنی از دیوار پوش ها هستند که در دکوراسیون داخلی فضاها متناسب با سلیقه و نیاز مشتری کاربرد دارند .

در ساخت دیوارپوش های سه بعدی از متریال های متنوعی نظیر پنل های بتن جی آر سی ، پی وی سی ، کناف و یا ابزار پلی یورتان و ... استفاده می شود .

از مزایای دیوارپوش های سه بعدی علاوه بر زیبایی ، می توان به عایق بودن نسبت به صدا و حرارت ، مقاومت در برابر نفوذ آب و سبک بودن آن ها اشاره کرد .