بتن پیش ساخته جی اف ار سی سه بعدی
5 تفاوت بتن اکسپوز و جی اف ار سی با سیمانکاری چیست؟
آگوست 19, 2023
طراحی پارامتریک با متریال پیش ساخته بتن اکسپوز
معماری پارامتریک چه نوع معماری است؟
سپتامبر 9, 2023

نمای ساختمان بتن اکسپوز و جی اف ار سی gfrc -ساری-مازندران

نمای ویلای دوبلکس با بتن اکسپوز ساده و طرح چوب

در دنیای امروز که همگام بودن با توسعه پایدار محیت زیست و به حداقل رساندن ریخت و پاش و نخاله های ساختمانی حرف اول را می زند ، مجموعه farsanco با قدم گذاشتن در تولید این محصولات پیش ساخته تلاش می کند تا در راستای صنعتی سازی ساختمان ها ، بهینه سازی سازه ها ، سبک سازی ابنیه ها و در نهایت زیبا سازی محیط شهری و خانگی گام بردارد .

از آن جایی که در شمال کشور به ویژه در مازندران ساخت و ساز ویلاها بیشتر دیده می شود طبیعتا توجه به نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی ساختمان ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در راستای این رفع نیاز و تامین رضایت مشتریان مجموعه فرسان به عنوان تولید کننده مصالح پیش ساخته و سبک که از مقاومت فیزیکی بالایی برخوردار هستند علاوه بر دفتر و شوروم خود در تهران نمایندگی بتن اکسپوز و بتن پیش ساخته جی آر سی در مازندران را نیز افتتاح کرده است .



آدرس شو روم و کارخانه در تهران : استان تهران – شهرک صنعتی ایوانکی – میدان آزادی – بلوارصنعت – میدان صنعت – بلوار انقلاب – گروه تولیدی فرسان

آدرس ما در مازندران : رویان - بین بنجکول و حسن آباد - فروشگاه فرسان

جهت مشاوره ، اخذ قیمت و هماهنگی ارتباط با نماینده استان مازندران (بابل ، آمل ، بابلسر ، ساری ، نوشهر ، چالوس و ... ) می توانید با دفتر فروش به شماره ۷۷۷۴۳۱۹۰-۰۲۱تماس حاصل فرمایید . همچنین کارشناسان ما در واتساپ و تلگرام آماده پاسخگویی به صورت آنلاین می باشند .


سبک های متداول برای طراحی نما در شمال کشور (مازندران و گیلان) :

نمای مدرن : طرفداران خاص خود را دارد و امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است . انجام این سبک از معماری با مصالح نوین و جدید امروزی نظیر بتن اکسپوز ، grc و ... صورت می گیرد که جذابیت بصری خاصی را برای بیننده ایجاد می کند .

نمای کلاسیک : در کنار سبک های مدرن هنوز هم نمای رومی ایرانی در میان کسانی که به تجمل علاقمند هستند طرفداران خود را دارد . سبک های کلاسیک و رومی بیانگر شکوه و تجملل ساختمان می باشند .

نمای ویلایی ساحلی : عموما از این نما برای ویلاهای نزدیک ساحل استفاده می شود . عموما این ویلاها با رنگ های روشن ، ساده و سقف شیبدار شناخته شده هستند .

نمای روستایی : کسانی که علاقمند به سبک های سنتی و قدیمی هستند و دوست دارند که ویلا برایشان تداعی کننده گذشته باشد و طرفدار حفظ سنت و معماری گذشتگان هستند از این نما استفاده می کنند .

 
 

نمایندگی بتن اکسپوز در مازندران :

تایل های بتن اکسپوز پیش ساخته به زبان ساده از ترکیب سیمان و آب و سنگدانه تشکیل شده اند که جهت افزایش مقاومت این متریال به آن افزودنی های بتن را اضافه می کنند . این قطعات بتنی به صورت پانل های پیش ساخته و تایل های پیش ساخته تولید و به بازار عرضه می شوند . مجموعه فرسان بیش از 10 طرح ساده ، طرح دار و سه بعدی در خط تولید خود دارد که بعد از سفارش در اسرع وقت تولید و عرضه می شود . این پانل های طرحدار از آن جا که هر کدام دارای قالب های پیش ساخته هستند و نیاز به تولید قالب جدید نیست لذا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و شما می توانید نمای بتن اکسپوز ارزان را تهیه و در پروژه های خود اجرا نمایید . البته امکان تولید این قطعات به صورت سفارشی و دلخواه نیز وجود دارد که در مدت زمان بیشتر و با صرف هزینه بیشتر امکان پذیر می باشد .

نمای جی اف ار سی ساری :

قطعات پیش ساخته جی اف ار سی بتنی هستند که از الیاف شیشه برای تقویت و افزایش استحکام آن استفاده شده است و چون میلگرد ندارند بسیار منعطف بوده و قابلیت شکل پذیری دارند . این بتن ها نیز در طرح ها و ابعاد مختلف تولید و ساخته می شوند و به بازار عرضه می شوند . در تهیه و تولید بتن های جی اف ار سی و بتن اکسپوز اکثرا از دانه بندی های مختلف سیلیس در کیفیت های مختلف استفاده می شود . اگر چه هر دو متریال پیش ساخته بسیار بادوام هستند و مقاومت آن ها نسبت به سیمان معمولی بسیار بالاتر است اما در مقایسه این دو ، نمای gfrc در نسبت به بتن اکسپوز طول عمر و ماندگاری بالاتری دارد .

علت علاقه مردم به ویلا سازی در مازندران چیست؟

امکانات رفاهی مطلوب ، خوش آب و هوا بودن مازنداران و نزدیکی آن به تهران باعث شده گزینه مناسبی برای ویلاسازی باشد . شاید بهترین دلیل داشتن آب و هوای مطبوع و دلپذیر و محیطی سرسبز که هم به دریا مشرف است و هم دارای کوه های سرسبز می باشد . این دشت بسیار زیبا با داشتن طبیعتی زیبا دل هر گردشگری را که اولین بار قدم به آن می گذارد را برده و بیننده را به فکر وا می دارد که ویلایی جهت اسکان و استراحت و تمدد اعصاب به دور از هیاهو و مشغله های زندگی خریداری و یا بسازد . تمام شهرهای استان مازندران با داشتن طبیعتی زیبا و دل انگیز در تمام فصول خواستگاه هر کسی می تواند باشد . در سال های اخیر ساخت اقامتگاه های متعدد که بسیار محیطی دلنشین و با امکانات مجهز را برای مسافران فراهم می کند در کنار ویلاها و هتل ها و مهمان سراها از عوامل دیگر استقبال از مسافرت و بازدید از این خطه سرسبز شمالی می باشد . استان مازندران با داشتن قله دماوند ، دریای خزر ، دریاچه های زیبا و چشمه های شگفت انگیز ، شبه جزیره میانکاله و بسیار از جاهای دیدنی دیگر در صدر مناطق گردشگری ایران محسوب می شود . نوشهر ، رامسر ، رویان ، کلاردشت ، چمستان ، محمودآباد ، متل قو و ... از جمله شهرهای معروف هستند که در آن ها ویلاسازی به وفور انجام شده یا در حال اجرا می باشند .

Comments are closed.