همه چیز در مورد نمای اسکای لایت
فوریه 26, 2022
نمای رومی ویلایی
انواع نماهای ویلایی
مارس 5, 2022

نکات استفاده از ابزار قاب سازی پلی یورتان در دکوراسیون داخلی

قاب پیش ساخته گچی فرسان در طراحی داخلی

هدف عمده شرکت فرسان تحقیق و تولید مصالح سبک و پیش ساخته و مقاومت فیزیکی بالا نسبت به مصالح مشابه می باشد و با تولید این محصولات گامی بزرگ به سوی صنعتی سازی ساختمان همزمان با بهینه سازی ، سبک سازی ابنیه ، کاهش ریخت و پاش مصالح ، زیبا سازی محیط زندگی شهری و خانگی برداشته ایم .

ابزارهای قاب سازی و بردر از جنس پلی یورتان با روکش پلی استر به علت وزن کم ، قابلیت رنگ پذیری خوب ، استحکام و سرعت بالای اجرا و همچنین اقتصادی بودن آن سبب شده که استقبال بالایی در صنعت ساختمان سازی و معماری از ابزار پلی یورتان صورت پذیرد و امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای گچبری های سنتی در انواع سبک های معماری و جزء ایده های برتر دکوراسیون داخلی به ویژه سبک های کلاسیک و نمای رومی برای نشان دادن شکوه و مجلل کردن ساختمان باشد .

 

ابزار قابسازی در دکوراسیون داخلی

استفاده از ابزار قابسازی در دکوراسیون داخلی منازل

با این مقدمه اجمالی می پردازیم به نحوه استفاده از ابزار قابسازی در دکوراسیون داخلی ، که چطور علاوه بر زیباتر شدن فضا ، باعث بزرگ نشان دادن محیط نیز شود ؟

  1. اگر قصد استفاده از تعداد زیادی قاب در فضا را دارید از ابزارهای قاب سازی بزرگ و یا به صورت دوبل استفاده نکنید .
  2. در تعداد بالا فاصله ای که بین قاب ها در نظر گرفته می شود بسیار حائز اهمیت بوده و باید خیلی به هم نزدیک نصب نشوند .
  3. در مورد فضاهای با سقف های کوتاه ، استفاده از قاب های طولی توصیه می شود و یا قاب های پایین را با ارتفاع کمتری نصب نمایید .

جهت مشاهده محصولات قابسازی و بردر و نمونه کارها می توانید از صفحه ابزار قاب سازی و بردر مراجعه نمایید .

شرکت فرسان توانسته با افزایش میزان تولید برای اولین بار در کشور خط تولید نماهای GFRC در سبکهای کاملا کلاسیک و مدرن را با استفاده از محصولات داخلی و بدون نیاز به واردات راه اندازی نماید.


مطالب مفید :

Comments are closed.