آلاچیق پیش ساخته

آلاچیق به سازه ای اطلاق می شود که فضایی نیمه باز جهت حفاظت در برابر باد و باران و تابش آفتاب به ما می دهد . از آلاچیق ها هم در فضاهای عمومی ، تفریحی و گردشگری ، پارک ها و بوستان ها و هم در حیاط و محیط باز ویلاهای و حتی حیاط آپارتمان ها و پلت فرم های شهرک های مسکونی و برج ها استفاده می شود و باعث زیبایی صد چندان محیط شده ، علاوه بر آن مکانی جهت استراحت کوتاه مدت و حتی برپا کردن بساط آخر هفته و تعطیلات جهت گردشگران فراهم می نماید .

مجموعه فرسان با تولید مصالح پیش ساخته نظیر gfrc  و ابزار پلی یورتان و بتن اکسپوز پیش ساخته اقدام به تولید آلاچیق های پیش ساخته با ماندگاری و طول عمر بالا نموده است . آلاچیق پیش ساخته به دلیل سبک بودن و وزن کم و سرعت بالای اجرا همچنین قابلیت جابه جایی و حمل آسان و از همه مهمتر مقرون به صرفه تر بودن آن ها در مقایسه با آلاچیق های چوبی و فلزی محبوبیت و رواج بیشتری پیدا کرده اند .

آلاچیق های پیش ساخته این مجموعه در طرح ها و شکل های مختلف دایره ای ، گنبدی ، نیم دایره و چند ضلعی در سبک های کلاسیک و رومی همچنین سبک های مدرن می باشد . کیفیت متریال اولیه ، طراحی زیبا و متناسب با محیط ، قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش از جمله مواردی است که آلاچیق های پیش ساخته فرسان از آن ها برخوردار هستند . در ادامه نمونه کارهای این مجموعه را ملاحظه می نمایید .

 

آلاچيق پیش ساخته از جنس جی آر سی

این آلاچیق ها شامل بدنه ستون ، سرستون ، پاستون ، سقف ، گل های تزئینی و کنسول سفارشی می باشند که به صورت جداگانه تولید و ساخته شده و در محل پروژه نصب و اجرا می شوند .

آلاچیق پیش ساخته- ابزار پیش ساخته

آلاچيق پیش ساخته از جنس جی آر سی

شامل بدنه ستون ، سرستون ، پاستون ، کلاهک گنبد

آلاچیق پیش ساخته- ابزار پیش ساخته