خرید ابزار پیش ساخته (بهترین کیفیت+مناسب ترین قیمت)

ابزار پیش ساخته و گچبری پیش ساخته پروفیلهای تزیینی داخلی هستند که در قسمتهای داخلی ساختمان جهت زیبا سازی و یا پوشش معایب موجود در ساختمان در حین ساخت ساختمان و یا پس از اتمام کار مورد استفاده قرار می گیرد . این مصالح پیش ساخته که توسط شرکت فرسان در طرح ها و ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند ، جایگزین بسیار مناسبی برای گچبری های سنتی هستند که در گذشته توسط استادکار و به صورت دستی اجرا می شد . جهت مشاوره ، استعلام قیمت ابزار پیش ساخته و کسب اطلاعات بیشتر با گروه معماری نمای رومی و نمای کلاسیک فرسان کو تماس حاصل فرمایید . شماره های تماس : ۰۹۱۲۱۲۶۴۴۵۴ و  ۰۹۱۲۴۵۸۷۶۶۹

نمونه کارهای اجرا شده با ابزار پیش ساخته گچی و گچبری پیش ساخته فرسان

نقش ابزار پیش ساخته و گچبری پیش ساخته در طراحی دکوراسیون داخلی :

گچبری پیش ساخته یکی از موادی است که در طراحی نمای داخلی ساختمان ها به ویژه سبک های کلاسیک استفاده می‌شود. این نوع گچبری ها معمولاً شامل قطعات آماده از گچ هستند که به راحتی در دیوارها، سقف‌ها و سایر ساختارهای داخلی قابل نصب هستند. این محصولات می‌توانند به عنوان تزئینات دیواری، ستون ها، کناف و سقف های جعبه ای استفاده شوند و به دکوراسیون داخلی فضا زیبایی و استحکام بیشتری ببخشند.

استفاده از این ابزارهای پیش ساخته در طراحی داخلی، علاوه بر افزایش سرعت و کارایی ساخت و نصب، به طراحان و معماران امکان می‌دهد تا طرح‌های خلاقانه و منحصر به فردی را به راحتی در فضاها اجرا نماید.

گچبری های پیش ساخته ( ابزارهای داخلی پیش ساخته ) شامل موارد زیر هستند :

1) ابزار گچی پیش ساخته گلویی ساده و گلویی طرحدار

2) ابزار گچی پیش ساخته قرنیز و لبه نور مخفی های پیش ساخته

3) استفاده از ابزار پیش ساخته در پیشانی سقفهای کاذب و کناف

4) استفاده از ابزار پیش ساخته برای دور لوسترهای کوچک و بزرگ

5) گنبدهای ساده و طرح دار پیش ساخته

6) گچبری پیش ساخته دیوار اتاق خواب و نشیمن برای سبک های مدرن و کلاسیک

7) گچبری پیش ساخته قاب تلویزیون

8) ابزار گچی پیش ساخته گل تزیینی کنج قاب – سر تاج یا تاج قاب

9) ابزار گچی پیش ساخته گل سقفی

10) ابزار گچی پیش ساخته گوشه سقفی

11) ابزار گچی پیش ساخته قاب بندی دیواری

12) طراحی ستون ها و سرستون ها پیش ساخته گچی

در گذشته برای احداث و یا بازسازی نمای داخلی و یا بیرونی یک ساختمان با صرف زیاد زمان و هزینه به سختی تغییراتی اعمال می شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و با مصالح پیش ساخته چه از نظر هزینه و چه از نظر زمان افراد به سرعت با احداث تغییراتی در نمای داخلی و بیرونی توسط انواع ابزار پلی یورتان پیش ساخته بهترین ها و زیباترین حالات ساختمانی را می توان بوجود آورد .

استفاده از این مصالح پیش ساخته به جهت اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و به دلیل نصب آسان و راحتی که دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته شده است . نصب گچبری های پیش ساخته توسط چسب مخصوصی که از مقاومت بالا و چسبندگی زیادی برخوردار است ، انجام می شود و جهت زیبایی بیشتر فضای می توان از نور پردازی با نور مخفی و هالوژن ها در کنار این محصولات استفاده نمود .

مزایا و ویژگیهای ابزار گچی پیش ساخته و گچبری پیش ساخته شامل موارد زیر می باشد :

  • سبک سازی
  • رنگ پذیری بالا
  • ضد ضربه
  • عایق رطوبت
  • تنوع پذیری در تغییر دکوراسیون
  • قابلیت نصب برروی کلیه سطوح گچ ، سیمان ، سنگ ، کاشی ، فلز ، چوب ، کابینت ، مبلمان و …
  • قابلیت اجرای پتینه و ورق طلا بر روی آن ها
  • برش و نصب سریع و آسان
  • ماندگاری طولانی و دوام بالا و مقاومت در برابر رطوبت و محیط های اسیدی و قلیایی و سازگار با محیط زیست
  • گزینه ای مناسب جهت بازسازی و ترمیم دکوراسیون داخلی بدون نیاز به بنایی و ریخت و پاش و کثیف کاری محیط

نحوه نصب گچبری پیش ساخته :

نصب گچبری پیش ساخته بستگی به نوع و شکل آن دارد، اما در کل مراحل نصب این گچبری ها به صورت زیر است:

1. آماده‌سازی سطح: ابتدا سطحی که قرار است ابزار پیش ساخته روی آن نصب شود باید آماده شود. این شامل تمیز کردن سطح، برداشتن هر گونه آلودگی، تراشیدن نقاط ناهموار و همچنین ایجاد یک سطح صاف است.

2. نصب گچبری: با استفاده از چسب گچی یا چسب ساخته شده برای نصب گچبری، قطعات را به سطح مورد نظر می‌چسبانند. در این مرحله باید توجه کنید که قطعات به درستی متصل شوند و همچنین به صورت عمودی یا افقی قرار گیرند.

3. رفع اتصالات: در صورتی که بین قطعات گچبری اتصالات و جوشکاری‌ها وجود داشته باشد، باید این اتصالات با استفاده از مواد مناسب مانند گچ یا سیمان رفع شوند. همچنین می‌توان از پوشش‌دهی با لایه‌های گچ یا روکش کناف نیز استفاده کرد.

4. تمیزکاری و پالیش: پس از نصب و رفع اتصالات، سطح گچبری را تمیز کنید و هر گونه آلودگی را بردارید. سپس با استفاده از سنگ مخصوص یا کاغذ سنگزنی، سطح را صاف کنید تا به نتیجه نهایی مطلوب برسید.

5. پوشش و نقاشی: در این مرحله می‌توانید به تزئین و پوشش گچبری بپردازید. می‌توانید از رنگ‌های مختلف استفاده کنید و آن را طبق طرح و سلیقه خود رنگ کنید.

با انجام این مراحل، گچبری پیش ساخته به درستی نصب خواهد شد و می‌توانید از زیبایی و انطباق آن با دکوراسیون داخلی خود لذت ببرید.

4 Comments

  1. اکبر گفت:

    من از ابزار پیش ساخته تولیدی مجموعه شما برای بازسازی ویلام استفاده کردم .بسیار با کیفیت و قیمت مناسب بودن و فضای داخلی ساختمان رو بسیار شیک و لاکچری کردن. ممنونم از شما.

  2. علی گفت:

    برای خرید اینترنتی گچبری پیش ساخته از مجموعه شما چطور باید اقدام کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *